Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: як убезпечити максимально себе і дітей від негативної інформації в Інтернет. На мою думку, лише списків дозволених сайтів не достатньо, потрібні сумісні зусилля батьків, учителя та дітей. Навчити дітей відкидати негативний контент, не довіряти всьому, що пишуть, але і я б не відкидала важливість програм-фільтрів -вони повинні бути і вдома у дитини, і в школі. Та перш за все це виховний аспект - елементарне "что такое хорошо, что такое плохо". Якщо дитина захоче -зайде на "поганий" сайт з інтернет-кафе.
Також багат о роздумів щодо варіантів спілкування в Інтернет -мені здається - тут головне не лише оптимальний засіб спілкування (пошта чи скайп), але і не переборщити з Інтернет-засобами -чати, форуми, опитування, передача повідомлень... виходить робота в Інтернет не заради результату практичного (табуретки), а заради.. роботи в Інтернет.
Немає коментарів:
Дописати коментар